2013年8月25日星期日

times flies

I jz realised Is quite a long time I din update my blog
becuz busy wif exam n work
bt nw I already free wif tat stuff
I was enjoying my time wif my family
Although my dad n mum are annoying,
bt I still love them..I knw they love me too
I knw I m fat than other friends
I knw I m glutton,always find snacks
I knw I m hot temple sometime
bt at least I gt put my effort to diet,exercise
God,I hope u will gv me achieve my dream weight n height..
k..let talk abt my degree
唉~不知不觉就这样上了大学
很多人都问我:“ 心情如何啊?"
erm..还好吧
只是不想像现在这样荒废时间
对..我犯贱
读书的时候要放假
放假的时候要读书
人本来都是这样的,不是吗?
还有..我
很怕朋友们
突变成另外一个我不认识的人
我..真的很害怕
我甚至还怀疑是自己变了
无可否认
我是变了
但是,是变得更不爱说话
很多时候..都想要
一个人静一静
我只希望我减肥成功
因为很多人都叫我减肥
加油呗!

没有评论:

发表评论